[ دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ] |
نحوه دریافت و وارد کردن کد فعالساری
هر نسخه از نرم افزار صندوق فروشگاهی دارای یک قفل سخت افزاری مخصوص می باشد که پس از نصب نرم افزار و اتصال قفل به دستگاه، یک شماره سریال 12 رقمی نمایش داده می شود و نرم... |
[ دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ] |
پیغام «کدفعال سازی وارد شده معتبر نمی باشد»
هنگامی این پیغام ظاهر می شود که یکی از حالات زیر پیش آمده باشد: ----- 1. کد فعال سازی اشتباه است. صحت کد فعال سازی را بررسی نمایید. 2. تاریخ سیستم شما اشتباه است.... |
[ دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ] |
پیغام «امکان اتصال به پایگاه داده موجود نمی باشد»
هنگامی این پیغام ظاهر می شود که یکی از حالات زیر پیش آمده باشد: ----- 1. کابل شبکه کامپیوتر قطع شده باشد و امکان ارتباط با سرور فراهم نباشد.... |
[ دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ] |
چاپگر در نرم افزار صندوق فروشگاهی چاپ نمی کند
هنگامی این اتفاق می افتد که یکی از حالات زیر پیش آمده باشد: ----- 1. چاپگر خاموش است. 2. کابل چاپگر قطع است. نتیجه: چاپگر در تست سخت افزاری چاپ می کند، ولی از... |
[ دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ] |
پس از وارد کردن رمز عبور نرم افزار بسته می شود
در این مواقع یا اینکه رمز را اشتباه وارد می کنید یا تاریخ سیستم به عقب برگشته است باید تاریخ سیستم را تنظیم کنید |
[ یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ] |
پیغام امکان اتصال به قفل سخت افزاری موجود نمی باشد
سسیتم عامل قفل سخت افزاری را شناسایی نکرده است که این می تواند به دلایل زیر باشد * قفل سخت افزاری را به usb متصل ننموده اید . * از سالم بودن پورت usb خود اطمینان حاصل... |
[ یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ] |
نمایش پیغام عدم فعال سازی
کد فعال سازی وارد شده صحیح نمی باشد * کد فعال سازی اشتباه است. صحت کد فعال سازی را بررسی نمایید. * تاریخ سیستم شما اشتباه است. تاریخ سیستم را مطابق با تاریخ صحیح رایج... |